tirsdag 12. februar 2013

En vanlig hverdag igjen

Nå har jeg endelig fått komme i gang med trening igjen, 
og det var riktig deilig. Dessuten var det så koselig å treffe alle
treningsvennene våre igjen. Og vi fikk snakke om mange ting, og
løst mange verdenproblemer samtidig.

Vi er i alle aldre som trener sammen, og vår gode venn Ramon på 82 år 
kom i flotte klœr i dag, for han hadde avtale etter trening.
Han skulle nemlig kjøre sin 92 år gamle svoger til kontroll på sykehuset
etter en hofteoperasjon. Godt å se at noen er så spreke selv om de slett ikke er
noen ungdom lenger.

At paven abdiserer ble det snakket om, og 
tror ikke det har så stor betydning for noen av oss.
Men det er jo litt spesielt siden det er hele 600 år siden en pave
abdiserte sist.


Habemus Papam!

Nå håper jeg bare at ikke dette fotoet er 
mer en en dårlig spøk.


Ellers er vi i disse dager er vi veldig opptatt av hva vi spiser
og hva vi kan spise, og det på grunn av en undersøkelse som skal taes
en av dagene. Utrolig så stor innvirkning det har på hverdagen når
hverken grønnsaker, frukt mye annet ikke kan spises.

Men det er bare å bruke fantasien så blir vi nok mette likevel tenker jeg.
Ikke frukt, men vi har jo lov til å drikke deilig juice.
Ikke grønnsaker, men hva med den deilig suppen det blir av grønnsaker,
og hvis vi putter i litt pasta blir det jo riktig så godt.

Det er jo bare snakk om noen få dager, og så er vi tilbake til normalen igjen.

1 kommentar:

Sylvia sa...

Hei Eivor
Jammen er dere både spreke og sunne! Det er ikke jeg.....
Nå koser jeg meg med rosinboller og nykokt kaffe. Skulle vel egentlig tatt en brødskive, men boller fristet til kaffen.
Ellers trener alle venninnene mine, bare ikke jeg. Jeg liker ikke trening sammen med andre i flokk. Men jeg er litt sprek, siden jeg går til jobb.
Skal jeg begynne å trene igjen, må det bli med hest, for jeg elsker jo å være sammen med dyr.
Ha en fin dag.
Klem